-->

Aku Blogger Baru Dan Pengenalan Diriku

Posted by on | |
Salam Dari Syawalz

Nama aku Syawalz. Aku baru nak masuk ke alam blogger. Aku sekarang ni belajar kat Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM). Aku berasal dari Kampung Pauh, Pengkalan Chepa, Kelantan. Aku dilahirkan di Hospital Besar Daerah Kemaman. Umur aku sekarang 18 tahun.

Aku mempunyai pelbagai minat antaranya ialah bermain futsal, berkayak, bersiar-siar dan macam-macam lagi la. Aku suka berkawan dengan perempuan tetapi tidak untuk bercinta, bak kat pepatah melayu, 'Berkawan Biarlah Beribu,Bercinta Biarlah Satu' tetapi perkataan satu itulah yang aku tengah mencari sekarang.

inilah gambar aku! Wink :)

Dalam hati aku bukan mainlah sedih tetapi aku berpegang teguh kepada satu cogan ini iaitu Jodoh Ditangan Tuhan. Biarlah Allah yang menentukan jodoh aku. Aku lebih suka berkawan daripada bercinta.

Aku harap penulisan aku diterima oleh semua golongan.Buah Cempedak Diluar Pagar, Ambil Galah Tolong Jolokkan, Kalau Saya Terlanjur, Tolonglah Ajarkan Saya.

Segala pandangan korang aku dahulukan dengan ribuan TERIMA KASIH.

Apek-KB

Tiada ulasan:

Catat Ulasan